Activități de Toamnă - Coronițe DIY

Luna Octombrie s-a furișat pe lângă mine și m-a surprins cu prima zi a ei, una mohorâtă și umedă. Chiar dacă se spune că toamna este un anotimp plăcut, bogat, eu îi admir doar culorile. Nu sunt fan al sezonului rece, iar schimbările ce ușor-ușor se zăresc îmi joacă stările în moduri ciudate. 

Încerc să îmi continui activitățile în ritm normal, dar starea de oboseală e cu un pas în urma mea. Cititul mă salvează de cele mai multe ori, dar vin zile când mă deprimă. Timpul petrecut în aer liber este din ce în ce mai scurt și atunci însoțit de pregătirile grădinii pentru iernat. Dar cum spune vorba, „fă-ți iarna car și vara sanie”, de-a lungul verii am adunat material pentru a rămâne activă și câtă vreme stau în casă. Așadar, am împletit coronițe din salcie, mi-am sortat accesoriile și decorațiunile, am aranjat masa de lucru și mi-am pus ideile în ordine pentru un lucru manual ce a devenit rapid un hobby.
Anul acesta mi-am propus un număr minim de 20 de coronițe în ton cu toamna și iarna. Potrivite totuși mai mult lunii Decembrie, cu ale ei sărbători, decorațiunile sunt o piesă drăguță ca accesoriu central al mesei sau doar un obiect care să aducă un aer iernatic.
Coronița din lavandă se păstrează colorată și parfumată încă din timpul verii și despre care scriam aici

În tonuri maronii de toamnă, coronițele sunt combinate cu ghinde, frunze arămii și fundițe din material de cânepă. Deși nu exemplific în poze toate accesoriile și faza finală a unei coronițe - încă -, pe aceste linii voi merge anul acesta.
Conurile, cu mirosul lor specific, vor fi element central, accentuate de pete de culoare roșii, la care se va adăuga frumoasa creangă de brad. 
O altă variantă pe care o găsesc favorită este coronița de mici dimensiuni cu lumânare. Pe aceeași bază de salcie, o mână plină de conuri vor îmbrățișa o lumânare parfumată.
Planurile pentru lunile ce urmează par să fie solide, nu îmi rămâne decât să mă ambiționez și să mă apuc de treabă. Sper ca prietenii să aprecieze când le voi oferi un lucru hand-made de sărbători și să le coloreze atmosfera. 

Idei din sezonul trecut



Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Ce decorațiuni drăguțe. Noi de regulă cumpărăm iarna, dar coronițele sunt frumoase și toamna <3

    RăspundețiȘtergere