Parfum de lavanda

Luna iunie aduce nuanta de mov si parfumul puternic al lavandei. Fie ea proaspata sau uscata, inconfundabila planta are nenumarate calitati, insa eu ma opresc doar la frumusetea florilor si cum le etalam.



Poate la prima intalnire cu lavanda nu toti se impaca cu parfumul ei puternic, dar se spune ca are efect calmant. Daca nu mireasma florilor, atunci imaginea lor ofera o stare placuta. Pe parcurs ce florile se usuca, parfumul emanat este subtil, insa nu isi pierd in totalitate aspectul interesant.
O coronita din aceste flori aduce un plus incaperii in care isi gaseste locul, atat cromatic, cat si olfactiv. Chiar daca, dupa un timp, micile flori incep sa cada, tijele florale raman intregi, daca pastrate cu grija. Si in cazul in care se scutura multa samanta, eu aleg sa o adun intr-un saculet. Coronita este simplu realizata, impletita cu o panglica pentru sustinere; eu am ales culoarea aurie pentru contrast. 


Pentru coronita am folosit florile din soiul Lavandula Angustifolia, tijele fiind mai scurte si concentrate in flori. Insa soiul Lavandula Latifolia de mai sus, are un aspect interesant in buchet, cu tijele lungi si forma oarecum conica, data de florile ce se deschid pe rand. 

Pentru doritori si iubitori de lavanda, va invit sa utilizati mesageria sau pagina de Facebook.


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii