Intrandafirati

Trandafirii cred ca sunt florile cele mai placute si des alese de fiecare pentru un buchet. Eleganti, delicati, parfumati si frumos colorati, arata minunat atat solitari, cat si in diferite combinatii. 

Si cum imi place sa am mereu flori in preajma mea, in gradina si in camera, am ales doua nuante de trandafiri cu care sa creez mici buchetele. O varianta de flori roz si unele portocaliu, trandafirii au un suport cu apa si ingrasamant, ce ii mentine cateva zile la fel de proaspeti. 
Cum sunt adepta lucrului facut manual, de data aceasta am ales o coronita putin atipica. Daca impletitura din sfoara de canepa cu care este invelita si aparenta este o textura intalnita, baza coronitei este formata din panusi de porumb. O decoratiune cu un aspect rustic, care poate fi pastrata si refolosita.
Un accesoriu floral de mici dimensiuni, potrivit pentru casa si nu numai. 

Mi-as fi dorit sa retin denumirea soiurilor de trandafiri folositi, dar pe viitor incerc sa introduc postari legate de flori si ingrijirea lor. 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii