Sezonul florilor

Fiecare anotimp are farmecul lui. In fiecare luna o noua culoare rasare. Pe zi ce trece natura infloreste. 

Iubesc primavara si aceasta perioada de inceput de vara, cand gradina mi se umple de viata si parfum. Insa fara putina atentie, grija si pasiune pentru plantele tale, gradina nu va rezista doar cu gandul de a incanta privirea. Prin iubire vom fi rasplatiti cu o multitudine de flori, pe care le putem combina si crea un aranjament dragut, ce cu siguranta insenineaza camera in care alegem sa il plasam. 

De curand am imbinat cateva culori si flori pentru o coronita; doua variante, aceleasi materiale, la fel de captivante. Imi plac texturile naturale si le aleg pentru un efect si rezistenta de durata. Am impletit o coronita din crengi de salcie, tratate cu lac, care poate fi pastrata si refolosita in diferite moduri si combinatii. 

Trandafirii mari visinii, impreuna cu cei portocalii si bujorii albi, isi impletesc parfumul cu cel al lavandei. Buchetelul rezista cateva zile in apa cu ingrasamant in care este plasat. Un decor proaspat pentru centrul mesei sau un mic inlocuitor a clasicei vaze cu flori. 


Imi place ideea de a avea o coronita in ton cu sezonul, pe care o pot aseza sa ma intampine la intrarea in casa sau pur si simplu sa umple un spatiu gol al camerei. Desi, in general, pentru o astfel de decoratiune se folosesc flori artificiale, eu prefer naturalul. Ce-i drept decorul nu are viata lunga, ca in cazul celor de plastic, dar cateva zile ma pot bucura de mireasma unor flori proaspete in casa. 

Mici idei si putin lucru manual, care aduc satisfactia unui colt de culoare si parfum. 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii