Crème brûlée

S-a dovedit că orice desert rapid ce include gustul de caramel îmi încântă papilele. M-am bucurat, și încă mă bucur, de cantitatea semnificativă de mere pe care sezonul o oferă, pentru a-mi îndulci fiecare sfârșit de săptămână fie cu o Tartă Tatin, fie cu alte dulcegării. Rămânând în tonul dat de francezi și caramel, un alt desert plăcut îl reprezintă Crème brûlée. Mai simplu și rapid decât cunoscuta Cremă de zahăr ars, savuros și la îndemână, se găsește printre favorite.

Creme brulee


Lista ingredientelor este una scurtă, având nevoie de:
Creme brulee

  • 600 ml Frișcă lichidă
  • 6 gălbenușuri
  • 150 g zahăr 
  • Vanilie (păstaie sau esență)
  • un vârf de sare
Începem prin a încălzi puțin frișca, în care am adăugat sarea și vanilia. Gălbenușurile se freacă cu zahărul, ca apoi să se încorporeze frișca, amestecând bine cu telul. Compoziția se strecoară în forme individuale sau la preferință. Introducem la cuptor într-o tavă cu apă fiartă, la 180 de grade și așteptăm 40 de minute pentru ca desertul să fie cu un pas mai aproape de a fi degustat. Ca fază finală, crema are nevoie să stea la frigider cel puțin 3 ore. Zahărul brun se presară și formează stratul crocant, caramelizat deasupra, sau doar unul crunchy.  
Un desert potrivit oricărui anotimp, care se combină delicios cu fructe sau savurat ca atare. Așteptarea e dulce!
Spor la dulcegării!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii