Gogoșele

Mă bucur prea des de dulcegării surprinzătoare și le-am uitat pe cele cu care de mică mă încânta mama într-un moment de poftă de dulce subită: Gogoșile!


O rețetă pe care nu mai este nevoie să o detaliez, pentru că fiecare dintre noi știm ingredientele și cum trebuie să arate rezultatul final. Când te trezești poftind la ceva dulce, amesteci făină, ouă, unt, lapte, drojdie, sare și esențe și într-o oră încarci farfuria cu desertul cel mai rapid.
Simple, pudrate cu zahăr, umplute cu diverse sortimente de gem, ciocolată, glazurate, calde sau reci, gogoșile le facem, le cumpărăm, oricum ar fi ne bucurăm de ele.
O alternativă de preparare pe care eu o folosesc de ceva timp, pe lângă prăjitul în ulei, este coacerea în aparatul de waffles. Să îi spunem o metodă mai sănătoasă, gogoșelele prind altă savoare, poate nu gustată de toți, dar combinate cu stropul de dulceață se transformă într-un desert simpatic, pe care îl poți mânca și mai bine rece.

Această duminică am combinat-o cu cremă cu alune și cacao, frișcă și gem de măceșe. Micile pâinici aurii pot deveni și mic-dejun - împreună cu cremă de brânză. 
Ca aperitiv, fel principal, desert, gogoșelele se împrietenesc bine în diverse farfurii.

Spor la dulcegării!

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Ma apuca poftele numai cand ma uit. Ce bine era daca stateai aproape, imi faceai o portie. Apropo, la Gaudeamus nu aduci ceva bunut? :)

    RăspundețiȘtergere