Prăjitură cu Vișine

Nu în fiecare săptămână simt nevoia de un desert, o prăjitură, o gustare dulce sau alte derivate. Dar atunci când și starea îmi permite, îmi răscolesc mintea în căutare de o rețetă.

Zilele acestea mi-am amintit de fructele de sezon, adunate și puse la păstrare în congelator. M-am oprit cu gândul la vișine și nu am zăbovit prea mult până să găsesc combinația simplă și rapidă.

 

Cu ce începem:
  • Vișine
  • 3 ouă
  • 3 linguri Zahăr
  • 3 linguri Făină
  • 30 g Unt
  • Sare
  • Esență de rom
  • Coajă de lămâie
  • Zahăr vanilat
 Ouăle se separă. Albușurile se bat spumă, peste care se adaugă un sirop format din cele 3 linguri de zahăr, zahăr vanilat și 3 linguri de apă adus la clocot și se amestecă. Aromăm cu esența de rom și coaja rasă a unei lămâi. Gălbenușurile cu un praf de sare și untul se toarnă peste spuma de albuș, apoi încorporăm 3 linguri de făină. Compoziția rezultată oferă 2 porții în vasele mici folosite de mine.
Am tapetat formele cu unt și făină, am așezat vișinele și odată pregătite prăjiturile le-am dat la cuptor în jur de 45 de minute.
Spor la dulcegării!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii