Editura Tritonic - Noutăți editoriale 2020 pe surse

Editura Tritonic

Cu zece zile înainte de Gaudeamus 2019, care se va deschide miercuri 20 noiembrie în pavilionul (nou) B2 (pentru prima dată în acest loc!), poate părea ciudat și nepotrivit să vorbim sau să scriem despre 2020. Și totuși cred că un pic de indiscreție este întotdeauna binevenită!

Așadar despre Marc.
L-am cunoscut pe Marc Voltenauer, un elvețian de limbă franceză pe jumătate suedez, unde în altă
parte decât la... Goteborg. În septembrie 2018, autorii români de
Mystery & thriller au reușit să spargă blocada nordicilor și anglo-americanilor... pentru că Stelian Țurlea și cu mine am reușit să vorbim spectatorilor de la CrimeTime – festivalul suedez de Crime fiction.
Am fost colegi de... masă rotundă, dându-ne cu părerea despre direcția sau destinul european (sau nu)
al literaturii polițiste (
polar pe franceză!). Am făcut schimb de păreri, de idei și de... cărți. Iar poveștile lui Marc m-au cucerit.
Apoi ne-am reîntâlnit la Lyon în primăvara ce-a trecut. Lansa un nou roman al aventuroaselor anchete
conduse de inspectorul Andreas Auer.
Și cum vorba lungă... Știți voi mai departe.
În aprilie 2020, Marc va fi în România, pentru a lansa „Cine a ucis-o pe Heidi?”.
Vom reveni în curând (cu interviuri, poze, fragmente!). Deocamdată doar coperta viitoarei cărți.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii