Luni, Februarie

Incep saptamana 8 a noului an cu pofta de primavara, fotografii, carti, dulciuri, jucarii si o prima postare. Sper sa am aceeasi pofta si pentru cuvinte, sa le impletesc printre fotografii si sa transpun ideile ce din intamplare infloresc in mintea mea, pentru curiosii de lucruri simple.



Ca idee introductiva voi face o mica intoarcere in timp, undeva spre finele anului 2017. A fost un an al experimentelor, am descoperit ce pot face in timpul liber si cat de distractiv si satisfacator este sentimentul de a realiza un lucru hand-made. Cand am simtit nevoia sa evadez de realitate, m-am retras cu o carte, o prajitura si o cana de ceva cald. In momentele de inspiratie am luat aparatul de fotografiat sau telefonul si am inghetat momente din timp. Totul se impleteste in final cu tastarea unor cuvinte care sa insoteasca cateva idei la intamplare.


Cartile sunt placerea mea vinovata. Petrec probabil exagerat de mult timp pierduta in fictiune. Am citit carti bune, carti extraordinare, dar si carti plictisitoare. Am trecut prin lumi fanstatice cu personaje supranaturale, povesti mitologice inspirate din realitate, thrillere, drame si romane de dragoste, atat cele interzise minorilor, cat si cele transmise subtil. Sursa de placere sunt autorii straini, prefer sa citesc in limba engleza, iar cartile in format electronic; o carte buna, in print, imi place sa o am in colectie, insa la cele cel putin 900 de carti citite in ultimii ani, nu le pot face tuturor loc pe raft. Urmaresc noutile pe Goodreads , imi gasiti colectia de carti aici. In postarile viitore ce tin de recomandari, voi alege cateva preferate carora le voi face o scurta recenzie. Alte impresii si fotografii gasiti si pe Facebook.


In alta ordine de idei, anul ce a trecut am inceput sa realizez coronite de sezon, cu gandul de a intra in spiritul sarbatorilor, iar de aici a inceput distractia. Gasim pe internet o multitudine de astfel de ornamente, o sursa de inspiratie, fara indoiala, dar gandul ca acel lucru este facut de tine, in stilul tau propriu, te face fericit. Sunt subiectiva, pentru mine a fost o incantare. Am gasit apoi ca pe zi ce trece lumea se arata interesata de un lucru unicat si am decis sa le fac publice pentru doritori. Totul implica un nivel de stres, de a gasi ideea potrivita, de a imbina elementele spre incantarea vizuala, munca pana la finalizarea produsului.
A fost o joaca de a descoperi ce materiale avem la indemana si cum le putem combina. Unele decoratiuni arata bine puse la vedere, agatate pe usa de intrare in casa, altele inveselesc interiorul, aduc mirosul specific de sarbatori pe masa incarcata de bunatati.

Acum ca se apropie primavara, voi continua proiectul cu decoratiuni in tema. In alte postari sper sa am inspiratie sa compun un peisaj intr-o decoratiune. Un parfum de primavara va las printr-o poza de sezonul trecut. Mai multe idei gasiti pe Facebook.
 
Si pentru ca inca ma simt copil, am voie sa ma bucur de jucarii, papusi si animalute. Insa am descoperit ca cele crosetate sunt foarte simpatice; si asa s-a nascut o alta activitate hand-made. Ce-i drept nu le confectionez eu personal, insa mama e un artist priceput. Cu multa documentatie, rabdare si placere, am reusit sa facem o colectie de invidiat de cei mici. Usor de manevrat de copii, fara a prezenta un pericol pentru ei, totul facut manual, jucarioarele au avut lipici la cei pe care i-am bucurat cu ele. 
Continuam sa adaugam la colectie si alte idei crosetate, cu care voi reveni in postarile viitoare. Pana atunci ne reamintim de decembrie.

Nu inchei postarea pana nu savuram ceva dulce. Fie ca sunt fursecuri, prajituri, torturi,  bomboane, toate vor avea o pagina a lor, in care descoperim retete dulci.
Dulcegariile sunt facute in casa, de cofetarul meu priceput, mama. Cu ajutorul ei am ce fotografia la capitolul dulciuri si multe retete de invatat. Stiu ca urmeaza o postare dulce curand, pentru curiosi. Tot pentru curiosi, sunt si pe Instagram


Nu uit de hobby-ul meu principal: fotografia. Galeria foto o gasiti atat pe Facebook , cat si pe site-uri precum 500px. Sunt o fire artistica, imi place frumosul, caut sa il surprind; atentia la detalii este importanta pentru mine si nu renunt la o idee foto pana nu imi iese cum mi-o imaginez. Acesta este si un motiv pentru care prefer sa fotografiez portret, natura, still life. 

Am sumarizat categoriile cu care voi incerca sa tin pasul in viitoare postari. Din intamplare se vor mai strecura si alte idei, dar pana atunci las loc de comentarii si impresii. 








Trimiteți un comentariu

0 Comentarii