Azi vreau Primavara

Daca soarele nu imi zambeste in geam si primavara se lasa asteptata, imi compun peisajul dulce si imparfumat al zilelor senine cu surprize cat mai aproape de natura.

Sunt o iubitoare de natura, de flori si culori.
Nu las peisajul inca iernatic sa ma deprime, imi incarc bateriile cu perfectiunea unor ghiocei, parfumul lor neasemuit aducand primavara cu fiecare inhalare. Ciocolata alunga orice gand amar, impreuna cu dulceata capsiunilor desenand un zambet cu fiecare bucatica.



Azi vreau totul in nuante de roz, sa imi inspire bucurie si iubire. Vreau sa ma indragostesc de o floare, de un parfum; si am gasit totul intr-o sticluta.
Recomandarea mea pentru a insenina ziua: parfumurile organice Eden (MA Organics)



Au devenit usor alegerea mea preferata; cu note asemanatoare parfumurilor de renume, insa cu o durata a mirosului mult mai indelungata. 
Un strop de licoare de flori si gandul aduce primavara langa tine.
Un cadou perfect si un rasfat de nota 10!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii